ایران حج،بزرگترین مرکز خرید و فروش فیش حج

وبلاگ ایران حج،خرید و فروش و مشاوره رایگان فیش حج عمره و تمتع

ایران حج،بزرگترین مرکز خرید و فروش فیش حج

وبلاگ ایران حج،خرید و فروش و مشاوره رایگان فیش حج عمره و تمتع

ایران حج،بزرگترین مرکز خرید و فروش فیش حج

دفتر حج کلهر از سال 1387 تاکنون در زمینه خرید و فروش فیش حج تمتع و عمره فعال بوده و با داشتن نمایندگی در کل استان های کشور توانسته شرایطی را فراهم سازد تا خریداران و فروشندگان محترم فیش حج به راحتی و به صورت مستقیم و با مجوز انتقال از سازمان حج و زیارت با خیالی آسوده نسبت به خرید یا فروش فیش اقدام نمایند.
شماره های تماس:
09108445634 - 09109060648
09199197145 - 09199197146

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

علت این همه تفاوت قیمت فیش حج چیست؟


این سوال ذهن خریداران و فروشندگان فیش حج رابه خود مشغول کرده که چرا تا این حد قیمت فیش های حج با هم متفاوت هستن و این مسئله باعث سردرگمی آنان شده است.


به گزارش ایران حج: خیلی از خریداران فیش حج هنگام ورود به برخی از سایت های درج آگهی رایگان و مواجه شدن با قیمت های مختلف باعث سردرگمی می شوند و همین باعث می شود که آن ها نتوانند به آسانی تصمیم درستی برای خرید بگیرند.


این مشکل برای فروشندگان فیش حج هم وجود دارد، صاحبان فیش حج تمتع و عمره با دیدن چنین قیمت هایی فکر می کنند واقعا قیمت هم به همین اندازه است و اقدام به درج آگهی فروش با چنین قیمت هایی میکنند.


در بعضی آگهی ها میتوان دید بطور مثال فروش دو عدد فیش حج تمتع با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان! و در همین حال آگهی های دیگری نیز هستند با همان تاریخ بطور مثال ۲۰ میلیون و یا ۱۸ میلیون تومان و حتی ۱۰ میلیون تومان! و …


دلایل این همه تفاوت چه می تواند باشد؟!


• بعضی از این قیمت ها مسلما غیر منطقی هستند مانند: ۳۰ میلیون تومان، ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان


• تفاوت بعضی قیمت ها بخاطر تاریخ ثبت نام آنها و زمان اعزامشان است، مثلا فیش حجی که قیمتش ۱۰ یا ۹ میلیون تومان است قطعا اعزامش برای حدود ۷ یا ۸ سال دیگر می باشد.


• همانطور که در بالا ذکر کردیم یکی دیگر از علل این همه تفاوت قیمت، برخی آگهی ها هستند که فروشنده به اشتباه فکر میکند که ارزش فیش او نیز همین مقدار است.


قیمت واقعی و مناسب فیش حج چقدر است؟


قیمت فیش حج توافقی می باشد اما نه تا این حد ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان و امثال این!


جهت آگاهی شما عزیزان: حدود قیمت فیش های حج تمتع بین ۹ الی ۲۱میلیون تومان با توجه به تاریخ ثبت نام و اعزام آن ها و قیمت فیش های حج عمره نیز بین ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان  الی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان با توجه به اولویت تشرف متغییر می باشند.


همچنین میتوانید قیمت دقیق تر فیش حج عمره و تمتع را از دفاتر زیارتی جویا شوید.


منبع: ایران حج مرکز خرید و فروش فیش حج در ایران www.iranhaj.com


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی